Workplace consulting je klíčem k úspěšnému a udržitelnému designu kanceláří. Zmapujeme Vaši firemní strategii, vize a způsoby práce.
Harmonizujeme pracovní návyky s požadavky na smysluplný prostor a optimalizujeme jeho využití. Spokojení zaměstnanci budou ve kvalitně navržených kancelářích více angažovaní a produktivní.
-
Michaela
Novotná
Michaela je zkušená workplace konzultantka. Se svými klienty dnes a denně řeší možnosti optimalizace jejich kanceláří a neustále sleduje moderní trendy. Díky jejímu osobnímu přístupu je každý projekt unikátní.
Lokální služba postavená na osobní zkušenosti
V Perspektiv se zabýváme vývojem prostředí pro efektivní pracovní výkon a reprezentaci značky. Chceme vám pomoci sladit pracovní návyky a pracovní prostředí tak, aby byly co nejefektivnější a naplnily strategické cíle vaší společnosti.
Naše služba je dostupnou a přehlednou alternativou k mezinárodním konzultantům postavená na znalostech českého prostředí a zkušenostmi s realizacemi více než stovky kanceláří v širokém spektru velikostí a zaměření.
Naše zkušenosti
-
10
let zkušeností
-
200 000
m2 realizovaných kanceláří
-
80
projektů
-
23
oceněných projektů
Naše výstupy
-
Analýza a doporučení
Detailně prozkoumáme, jak vaše kanceláře momentálně fungují, a navrhneme úpravy, které zvýší efektivitu jejich využívání. Posoudíme, které prostory jsou pro vaši společnost klíčové a které je možné upravit, či odstranit.
-
Optimalizace prostoru a návrh space plan
Zjistíme, jak nejlépe využít dostupný prostor a navrhneme optimální rozdělení místností. Vypracujeme nový prostorový plán a zadání pro design, který bude odpovídat vašim potřebám a firemní kultuře.
-
workplace manual, vybavení a technologie
Sepíšeme workplace manuál k plnému využití potenciálu vašich nových kanceláří a určíme, jaké vybavení a technologie jsou pro vaši kancelář nezbytné.
Jak funguje služba workplace consulting
-
1
Přípravná část
Projdeme si stávající prostory, sestavíme projektový tým, navrhneme harmonogram aktivit a zahájíme úspěšnou spolupráci.
-
2
Rozhovory s vedením
Na začátku detailně vyzpovídáme vedení firmy a team leadery a zjistíme jaké jsou strategické plány, firemní hodnoty a budoucí představy o týmovém fungování a následném využití kanceláří.
-
3
Dotazníková šetření
Zapojíme zaměstnance do procesu, provedeme dotazníková šetření či fokus groupy a zjistíme požadavky na prostory a vybavení. Zmapujeme potřeby jednotlivců, oddělení a celé firmy. Zohledníme způsoby individuální práce a spolupráce.
-
4
Tvorba strategie
Veškeré výsledky plynoucí z našich výzkumů a analýz proměníme v účinnou strategii, která bude základem pro rozvoj nových kancelářských prostor.
-
5
Space plan
Efektivní dispozice naplňuje kapacity pronajímané plochy s využitím všech možností na základě současného stavu i předpokládaného vývoje. Správně navržený spaceplan setří investiční i provozní náklady.
-
6
Design brief
Připravíme designový brief pro architekty perspektiv, kteří navrhnou místo, ze kterého budou zaměstnanci nadšení a kde budou chtít trávit čas.
Kontaktujte nás
-
Michaela
Novotná