Workplace consulting

Workplace consulting je klíčem k úspěšnému a funkčnímu designu kanceláří. Pomůžeme vám lépe pochopit a zmapovat vaši firemní strategii, vizi a způsoby práce. Na základě toho navrhneme strategii pracovního prostředí, která podpoří efektivitu, produktivitu a zároveň bude odrážet identitu vaší značky.

Naše služby jsou cenově dostupnou a srozumitelnou alternativou k mezinárodním konzultantům. Vyzdvihujeme znalost českého prostředí a bohaté zkušenosti z více než 100 realizovaných kancelářských projektů různých velikostí a zaměření.

Optimalizujeme vaše pracovní prostředí tak, aby odpovídalo potřebám vašich zaměstnanců a podporovalo jejich pracovní návyky. Výsledkem jsou moderní a efektivní kanceláře, kde jsou zaměstnanci spokojenější, angažovanější a produktivnější.

Máme nové kanceláře v Karlíně!

Naše služby

  • Analýza
a doporučení

    Detailně prozkoumáme, jak vaše kanceláře momentálně fungují, a navrhneme úpravy, které zvýší efektivitu jejich využívání. Posoudíme, které prostory jsou pro vaši společnost klíčové a které je možné upravit, či odstranit.

  • Optimalizace prostoru a návrh space plan

    Zjistíme, jak nejlépe využít dostupný prostor a navrhneme optimální rozdělení místností. Vypracujeme nový prostorový plán a zadání pro design, který bude odpovídat vašim potřebám a firemní kultuře.

  • workplace manual, vybavení a technologie

    Sepíšeme workplace manuál k plnému využití potenciálu vašich nových kanceláří a určíme, jaké vybavení a technologie jsou pro vaši kancelář nezbytné.

Jak funguje služba

  • 1

    Přípravná část

    Projdeme si stávající prostory, sestavíme projektový tým, navrhneme harmonogram aktivit a zahájíme úspěšnou spolupráci.

  • 2

    Rozhovory s vedením

    Na začátku detailně vyzpovídáme vedení firmy a team leadery a zjistíme jaké jsou strategické plány, firemní hodnoty a budoucí představy o týmovém fungování a následném využití kanceláří.

  • 3

    Dotazníková šetření

    Zapojíme zaměstnance do procesu, provedeme dotazníková šetření či fokus groupy a zjistíme požadavky na prostory a vybavení. Zmapujeme potřeby jednotlivců, oddělení a celé firmy. Zohledníme způsoby individuální práce a spolupráce.

  • 4

    Tvorba strategie

    Veškeré výsledky plynoucí z našich výzkumů a analýz proměníme v účinnou strategii, která bude základem pro rozvoj nových kancelářských prostor.

  • 5

    Space plan

    Efektivní dispozice naplňuje kapacity pronajímané plochy s využitím všech možností na základě současného stavu i předpokládaného vývoje. Správně navržený spaceplan setří investiční i provozní náklady.

  • 6

    Design brief

    Připravíme designový brief pro architekty perspektiv, kteří navrhnou místo, ze kterého budou zaměstnanci nadšení a kde budou chtít trávit čas.

Naše zkušenosti

  • 10

    let zkušeností

  • 200 000

    m2 realizovaných kanceláří

  • 80

    projektů

  • 23

    oceněných projektů

Náš tým

Michaela Novotná Workplace Consulting
  • Michaela Novotná
    Workplace konzultantka

  • Michaela je zkušená workplace konzultantka. Se svými klienty dnes a denně řeší možnosti optimalizace jejich kanceláří a neustále sleduje moderní trendy. Díky jejímu osobnímu přístupu je každý projekt unikátní.

  • micheala.novotna@perspektiv.cz

  • +420 777 212 711

Martin Stára
Ivana Ludvíková
  • Ivana Ludvíková
    Senior Interior Project Leader

  • Ivana spolu s Martinem vede projekty interiérového teamu. Bez ohledu na měřítko projektu (nezáleží zda řeší 400  nebo 10 000 m2), dbá na potřeby klientů a vytváří prostory, které podporují produktivitu zaměstnanců s velkým ohledem na wellbeing.

  • ivana.ludvikova@perspektiv.cz

Kontaktujte nás

    Poptat služby

      Kontakt

      Svěřte nám váš projekt