Co podle tebe klienti nejčastěji poptávají v rámci designu současného pracoviště?
Hledají hlavně místa pro práci, kam jejich lidé budou rádi chodit. Což mimo jiné znamená, že tyto prostory mají co nejméně připomínat klasické kancelářské prostředí a s ním spojený stres.
Jaký trend v kancelářském designu má šanci přežít v rámci následujících let?
S ohledem na periodu rekonstrukce kancelářských fit-outů každých cca 5-7 let je klíčový fokus na udržitelnost a dobrá práce s již existujícími konstrukcemi. Je důležité hledat možnosti jejich opětovného využití. Toto ale není úplně trend, jedná se o nezbytnost, kde nás podle mě již velmi brzy čekají velké technologické změny oproti dnešnímu zaběhlému standardu výstavby.
Co vnímáš jako poznávací znamení interiérů studia Perspektiv a jakým směrem je chceš dále posouvat?
Vnímám a je mi velmi blízké, zaměření návrhů na identitu a hodnoty klienta, které logicky vede k různorodým a neotřelým designovým přístupům. Další posun by se mi líbil směrem k větší spolupráci s uměleckou scénou, rozšíření druhů typologií interiérů, které řešíme a v neposlední řadě i k větší expanzi do zahraničí.
Jako Head of Interior budeš mít s týmem na starosti i design retailových prostor. Jakou funkci v době e-commerce podle tebe plní kamenné prodejny a proč je jejich design důležitý?
Nikde jinde než ve vlastním retailu nemá značka možnost vytvořit tak silnou vazbu se svými klienty a vytvořit vlastní, zcela unikátní prostředí. V kamenných prodejnách může značka komunikovat se zákazníky přesně tak, jak chce. I když jsou e-shopy populární, dobře navržená kamenná pobočka dává zákazníkům jedinečný zážitek, který online svět zatím nenabízí.
Co by podle tebe měla mít nejlepší kancelář na světě?
Flexibilní pracovní prostory, které podporují spolupráci a soukromí s důrazem na udržitelnost, technologickou integraci a pohodlí, včetně zón pro odpočinek a zdraví… a neměla by vypadat jako klasická kancelář 🙂